Bök - spark - hick

Bebis väcker mamma 05:20 o härjar runt i magen!
God morgon Fredag ;) hehe
 
Novalie ville tydligen inte heller sova länge idag
utan kommer upp 05:50.
Så nu e vi uppe med tuppen här hemma.
Men skönt att det är fredag idag iaf ;)
 
Har sovit oroligt inatt.
Har tänkt på försäkringskassan och deras handläggningstider.
Det är så att jag har fått löneökning från jobbet
och då ska man meddela fk om det så man får rätt ersättning
- vilket är bra då jag kommer få lite mer!
Men kommer då på att dom säkert stannar upp alla ärende
jag har och kommer göra en SGI utredning,
och fk är ju inte dom snabbaste alla gånger,
vilket säkert kommer resultera i att jag får min maj betalning senare!
Och vi som verkligen behöver varenda krona den månaden
då vi ska köpa in det sista till bebisen.
 
Önskar man kunde låna lite penar av någon
o köpa allt som ska köpas och sen betala tillbaka så fort
pengarna kommer in från fk.
För det här är en onödig oro men samtidigt är det ju inte roligt
att inte veta när man får pengar och hur lång tid det tar.
Aja får tänka på att det finns dom som har det värre!
Allt löser sig - säger dom?!
Hatar det ordet haha...
 
Ja det var morgonens oro för min del haha...
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - gravid och mamma

Det var ju därför jag blev så förvånad över att jag redan fått utbetald gp dom är ju inte kända för att vara snabba ;P

Svar: Nej dom är ju inte det hehe
Emma

2014-04-25 @ 20:28:54
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0