Föräldramöte + Kvällsshopping

Ligger i ett varmt bad just nu!
Ryggen värker like hell så det känns sjukt bra o ta ett bad då.

Va som sagt på föräldramöte mellan 18-19, fick en massa info och även träffa föräldrarna och klasslärarna!

Efter det gick vi ner till centrum då dom har kvällsöppet idag med lite erbjudanden och så bjöd dom på snacks m.m!
Så vi passade på och shoppade loss lite granna :)

Detta fick följa med hem:

En skötbädd

parfym till P och ansiktstvätt till mig

Fick även en goodiebag från Kicks som innehöll detta...

Hårband till N

Bebisens första napp som ska med till BB 

Vårjacka till N 

Och en gigantisk natt T-shirt till mig haha!


Så nu ska jag tvätta mig och sen sätta på mig den gigantiska nattlinnet, det är ju såååå skönt o ha det nu när man är höggravid!

Förresten, gissa om man fick sig ett litet uppvaknande av detta mejl som jag fick nu -

Nu är det banne mig inte såååå långt kvar! Hjälp hehe ;)


God natt 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0