Grillning - Förlossningen - Björkvik

I lördags var det premiärgrillning som gällde för oss här hemma.
Det var såååååå gott...
Grillat är ju grymt gott ♥
 
 
Igår började jag morgonen med att åka in till förlossningen för en kontroll
då jag tyckte att bebis rörelser i magen ändrats.
Men efter kontrollen sa dom att allt såg bra ut, ctg kurvan, urinet m.m.
Så det kändes jätte bra!
Och denna gång såg dom "hela paketet" så det är en lillebror Novalie ska få ♥
 
Det var väldigt tomt längst gatorna inne i stan hehe
 
När jag var färdig där så hämtade jag upp min lilla familj
och vi åkte ut till Björkvik och åt Go lunch
och gick lite längst vattnet... Så mysigt! ♥
 
En helt underbar dag ute vid vattnet med dom man älskar mest ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0