Musikaliskt hjärta

Nu är vi hemma efter en tripp på SÖS
och lyssnat på Novalies hjärta.
 
Läkaren sa att hon har ett musikaliskt hjärta som är starkt och friskt.
Ett helt normalt blåsljud är det som låter där inne - Musikaliskt hjärta!
Så min lilla prinsessa har ett bra hjärta.
Alltid skönt att höra...
 
 
 
Fick även ett sms från F-kassan idag om att jag ska få en viss summa imorgon
Vilket betyder att min sjukskrivning vart GODKÄND!
Yaaaiiiiii extra pengar är alltid välkomna ;)
Så 2 positiva besked idag!
 
 
Ikväll kommer Novalies farfar hit på middag och ska passa Novalie
då jag och Patrik ska på föräldramöte på Orminge Skolan inför skolstarten i augusti.
Ska bli intressant och se va dom har o säga =)

Kommentarer
Postat av: Celinas Mammot

Härligt Emma så glad å höra att allt är bra med lilltjejen. <3 Kraaam

Svar: Ja det känns skönt ❤️ Kram
Emma

2014-04-03 @ 12:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0