SEPHORA

Jag har verkligen hittat min favvo butik
när det iaf gäller badskum och badbomber
och det är SEPHORA i Nacka Forum!
Bästa badskummen och badbomberna ever!!!
T.o.m Novalie älskar det och säger
- Vi måste förbi där och köpa mer badskum och badbomber hehe!
 
Bästa badskummet o badbomberna ❤️ #love #sephora
 
Har kört på cocos och alla olika badbomber ett tag nu
men idag bestämde sig jag och Novalie oss för att testa blåbär...
Får se om den levererar som cocosen gjorde ;)
 
Jag badar väldigt ofta nu (var eller varannan dag)
Pga ont i rygen och det hjälper verkligen med varma bad
Sen är det ju bara ett extra plus att det doftar ljuvligt
när man kliver i det varma badet!
 
Rekommenderas starkt ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Gravid & Mamma

Finns det något bättre än ett varmt väldoftande bad(?) NÄÄ! :D Kroppen mår så gott av det fast jag börjar bli så yr när jag ska upp ur värmen.

Svar: ja lite yr blir jag med, men det är då det är skönt o duscha svalt innan man kliver upp hehe! ;)
Emma

2014-04-02 @ 16:11:51
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Caroline - Gravid & Mamma

Jag brukar ha nåt kallt att dricka med mig då försvinner yrheten :) ett glas vatten,saft, juice etc.

Svar: Det e ju en smart ide 👍
Emma

2014-04-03 @ 14:40:40
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0