Sommardag

Igår var det verkligen en sommardag ute.
Så härligt - den enda negativa är att jag är gravid
och känner hur jag svullnar i hela kroppen i värmen.
Men men jag ska fan inte klaga...
35 dagar kvar innan BF...
Så det börjar ju närma sig ;)
 
Igår var jag och min mormor hemma
hos hennes väninna och lämnade min barnvagn
och lite tyg till henne.
Hon ska "styla" min barnvagn lite granna och även sy ett babynest.
Tror och hoppas det blir bra ;)
 
Fick även dessa "converse" av henne som hon virkar hehe.
Hon har en hemsida som hon säljer sina grejer på...
 
 
www.livat.n.nu
 
Så nu väntar man på att allt ska bli klart
så man får se vagnen och babynestet.
 
 
Idag är det akupunktur och KBT som gäller igen.
Så nu måste jag fixa det sista,
har tid 9:10 och det brukar vara en massa köer då vid Henriksdal
så bara börja rulla snart!
 
Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0