Julafton 2014

Nu var denna jul över!
Vi har verkligen inte stressat alls, 
utan bara njutit till fullo och planerat väl 👍

Julafton firade vi ute på Värmdö 
hemma hos min morbror Patrik.
Det var jag, Patrik, Novalie, Isak, Morbror Patrik, Paula, Isabella, Rebecca och två vänner till min morbror.
Vi startade julaftonen kl 05:10 då båda barnen vaknade.
Novalie ville direkt upp och kolla om Jultomten hade varit här under natten och lämnat julklappar, vilket han hade😋
Vi öppnade julklapparna direkt o sen vart det frukost och börja fixa sig.
Innan vi åkte till Värmdö så svängde vi först förbi Patriks farmor och sa God Jul, sen åkte vi förbi Gabbes grav o lämnade en julblomma och tände ljus❤️
Sen hem till morbror Patrik.  
Vi åt god mat, kollade lite på kalle anka, öppnade julklappar och spelade julklappsspelet. 
Riktigt mysigt var det!
Vi kom hem runt 20:00 tiden, bytte till nattkläder och kröp ner i sängen och kollade på tv.
Jag, Isak och Novalie somnade rätt snabbt haha.

Nej som sagt, en helt underbar jul med underbara människor ❤️

Nu blickar vi framåt och väntar in Nyår 👍
































Tack ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0