Barnvagns Djungeln

Det här med att hitta rätt vagn som man gillar
och som är skön att köra och för oss - ha ett rimligt pris!
Det är ta mig faaeeenn inte lätt...
 
Men jag har legat o grubblat inatt lite granna
och tänkt på Teutonia, både jag och Patrik trivdes jätte bra
med den till Novalie!
Vi hade en Teutonia Spirit S3 - tyvärr finns den inte längre att köpa,
eller dom har slutat med dom, finns mest begagnade.
Men iaf, så jag har hittat en Teutonia Fun med både sitt och liggdel som vi skulle kunna tänka oss.
Den påminner mycket om S3:an fast denna är med 4 hjul vara 2 svängbara.
 
Efter Novalies dans idag så går vi en snabbis förbi Familjetorget och checkar in vagnen,
sen kan man ju special beställa med olika färger m.m. på deras hemsida.
Så just nu lutar det åt en Teutonia Fun - men man hinner nog ångra sig haha ;)
 
Så här ser den ut!
Bilden är lånad från google...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan tipsa om att fun är mer skranglig och väldigt svårkörd i tex. Snö och modd än cosmon som är mer stabil och lättkörd:-)

Svar: Lärde mig en hel del om det när vi gick och tittade på vagnen, så nytt inlägg strax om det ;)... Tack för tipset!
Emma

2014-02-16 @ 12:15:05
Postat av: Veronika

Ja du, det är inte lätt att hitta sin favorit, tycker alla har något som är bra/unikt.
Ni hittar nog någon ni båda gillar.
Roligt att börja handla och planera 😊

Svar: Nej det är det verkligen inte o ja alla har ju något bra i sig!... Såååå kul att börja handla m.m nu...
Emma

2014-02-16 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0