Bio mys

Godmorgon måndag!
Efter en tuff helg på jobbet
så är jag nu ledig 2 dagar!
Fasen va skönt!!!!!!
Nu e det tungt på jobbet :(

Novalies förkylning har gett med sig lite granna, ingen feber längre men snorig o hostig. Så hon får vara hemma med mig idag, så vi bestämde igår att vi skulle gå på Bio och se Frost!
Så idag blir det mysdag med bio :D


Annar har vi inga direkta planer,
 bara ta det lugnt! 
Igår kände jag mig riktigt dålig, 
ingen feber men extrem huvudvärk o hängig, idag vaknar jag med samma huvudvärk så tror det är nån förkylningsbacill som sitter o lurar...
Måtte den försvinna!


Bebis kör på full rulle i magen, men vissa dagar är bebis lugn, så det går upp o ner!
Nu är det verkligen skoj när man känner av att det är en fot eller hand m.m plus att bebis kommit ganska högt upp i magen... Mys ❤️

Morgonens update ;)
Nu ska jag kliva upp o brygga
lite kaffe!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman hoppas det är toppen . Ha en toppen dag. Här är min blogg. mrsv.blogg.se

2014-02-24 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0