Familjetid

mitt i veckan... mys!
 
 
God morgon...
Här hemma har jag och Patrik redan vart vakna i ca 2 timmar och Novalie ca 1 timme,
att man aldrig kan sova ordentligt!
 
Aja får vila senare idag efter mvc...
Vi ska som sagt dit idag och lyssna på bebisens hjärta och ta prover,
hoppas allt ser bra ut.
Sen har vi lite andra små ärende i forum så som köpa dansskort till Novis,
bläckpatron till skrivaren m.m.
Skönt att få det gjort när man ändå är där!
 
 
Hoppas ni alla får en trevlig Onsdag
för det tänker vi ha!
 
Hörs senare om hur allt gick o så ♥
 
 
Måste tipsa er om (ni som inte sett den)
Att se Katrin Zytomierskas ihopklippta förlossning!
inte ett öga tort när jag tittade på den,
även fast jag såg den för andra gången idag så kom tårarna ändå.
fatta att klippa ihop sin förlossning så som dom gjort!
GRYMT ♥
 
KOLLA HÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt att vara lediga tillsammans mitt i veckan 😊
Lycka till idag❤️

2014-02-19 @ 08:40:09
Postat av: Anonym

De va ju då jag dåraaaa /veronika

2014-02-19 @ 08:40:41
Postat av: Anonym

Mysigt att vara lediga tillsammans mitt i veckan 😊
Lycka till idag❤️

Svar: Ja jätte mysigt :) tack gumms ❤️❤️❤️
Emma

2014-02-19 @ 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0