Ny vecka...

Denna vecka består av 5 dagars arbete
varav lördagen och söndagen är helpass.
Min helg helt enkelt denna vecka!...tufft...
 
Men är ledig onsdag och torsdag.
På onsdag är hela familjen lediga då vi ska till MVC
och lyssna på bebis hjärta och jag ska väll ta lite prover m.m.
Kul att både Patrik och Novalie ska följa med ♥
Så onsdagen är nog det enda jag längtar efter denna vecka.
 
Kl 10:00 idag ska jag till mitt andra jobb som jag är timmis på
och fylla i alla papper om Graviditetspenningen
så jag kan få vara hemma 100% med graviditetspenning
Hoppas det inte blir nå krångligheter,
även fast detta timjobb är lite lättare fysiskt
än mitt riktiga så arbetar jag ändå med personer
med funktionsnedsättning och vissa har diagnoser
och kan vara utåtagerande,
så det borde inte va nå konstigheter då man liksom blir utsatt.
 
Nehe dags o börja skriva lite till fk så dom får sina papper snart...
 
 
Höres!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0