Teutonia Cosmo

Sa jag inte att jag skulle hinna ändra mig? ;) haha!
 
Gick som sagt ner till Familjetorget och
kollade på vagnen och pratade med dom som jobbar där.
Teutonia Fun var inte så bra som jag trodde + att den bara fanns i svart/vit chassi
(såg ut som en plastvagn/leksaksvagn)
Så vi började kolla på Teutonia Cosmon istället som var jätte lik Spiriten vi hade,
så vi vill verkligen ha den istället, bara det att den var nästan 4000:- dyrare.
Vilket resulterar i att det kommer gå på lite mer än 11.000:- för vagnen (ny)
Jag hade hoppats på att köpa en vagn under 10.000:- men det verkar inte bättre
än att man får punga upp dessa pengar om man nu vill ha en sprillans ny märkes vagn som är bra!
För Teutonia Fun hamnade på ca 6000-7000:- med allt men nu är vi som sagt uppe i över 11.000:-
 
Vi tänkte lite att vi skulle köpa Cosmon sittvagnen 
begagnat på blocket (ligger runt 2500-5000:-)
och sen köpa till liggdelen (ny) Hamnar då runt max 8000:-
Men då är det ingen som säljer det chassit vi vill ha,
det som finns är svart/silver men vi ville ha de helsvarta.
Ja snacka om att man har många krav här i livet!
Som tur e så är det ingen brådska än så länge,
så mer tankar o funderingar och ändringar kommer det att bli!
 
Så jag hoppas ni förstår om bloggen handlar
om bebis och saker till bebis ganska mycket just nu ;)
 
Och jag är oerhört tacksam för tips m.m. som ni ger mig ♥
Och är det någon som säljer en fin o bra vagn så hör gärna av er ;)
 
På bilden:
Den till vänster är Cosmon och den till höger är Funnen.
Cosmon är den vi vill ha plus den liggdelen till (ej färgen)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi har svart chassi så jäkla snyggt! :D

Svar: Ja det är fint! Men ni har väll Emmaljungan?!
Emma

2014-02-16 @ 17:42:35
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Caroline - Gravid & Mamma

Irriterande att jag inte får upp på min blogg när du har svarat på inlägg ;(

Ah vi har Emmaljunga Nitro svart chassi, svart liggkorg och svart/röd sittdel :)

Svar: hmmm konstigt... ja jusste den va det ;)
Emma

2014-02-18 @ 20:05:01
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0