Yasuragi

God morgooooon....
Var alldeles för avslappnad och trött igår
efter Yasuragi så jag orkade inte blogga.
Men nu sitter jag här med nya krafter!
 
Som ni vet så var jag och Veronika på Yasuragi igår
och njöt en hel dag.
Vi var där vid 8-tiden och började med frukost
 
Fick även en present av Veronika - Ett gravidsmycke ♥
 

Efter frukosten så fick vi våra badkläder och morgonrockar och bytte om.
 
Sen vart det lugn och ro och avslappning på hög nivå!
 
Efter ca 3,5 timmes avslappning var det dags för lunch
Förrätten bestod av en sallad med en super god dressing,
vi var så glupska så den åt vi upp innan vi hann ta kort på den haha!
 
Lunchen
 
Efterrätten
 
Det var grymt gott kan jag lova!
 
Sen vart det mer avslappning - unnade mig även en behandling,
noppade och färgade mina ögonbryn, var riktigt nöjd med resultatet ;)
 
Utomhuspoolen var en favorit hos mig ;)
 
Det var verkligen en avslappnande och mysig heldag med den bästa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad mysigt! :)

Svar: ja det va härligt :)
Emma

2014-02-09 @ 15:08:43
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: joe

Härligt! Då är/har ni varit precis brevid oss. Mamma bor här :) Det är så härligt på yasuragi!

Svar: Ja det var mysigt där! Bor också här i saltsjö-boo men inte nere vid yasuragi ;)
Emma

2014-02-09 @ 15:11:38
URL: http://yoginijoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0