1/1-2014

Ny dag NYTT ÅR!
Välkommen 2014 ;)
 
Nyårsafton vart riktigt lugn och skön,
precis som vi hade planerat,
lite för lugn kanske då vi alla höll på
och somna vid 23:50 haha.
Men vi klev upp från soffan då
och gick ut på balkongen så vi inte somnade hehe!
 
Vi åt som sagt var 3 rätters,
Patriks pappas svängde förbi med lite raketer
som vi smällde runt 21:30 tiden.
Spelade bingolotto tillsammans med min mormor.
Patrik fick bingo på första spelet och vann en ny lott
jag fick bingo på andra spelet och även jag vann en ny lott,
så då kan ni ju gissa vad vi ska göra nästa söndag ;) haha...
 
Lite nyårs bilder !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har Patrik semester och är hemma med Novalie.
Själv jobbar jag mellan 13-20:30...
Ska börja göra mig lite iordning och sen klä på mig
och fixa lite här hemma!
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilka mysiga bilder! :)
Hoppas det går bra på jobbet idag.
Kram

Svar: Tack snälla! Kram
Emma

2014-01-01 @ 10:53:38
URL: http://youremyangel.blogg.se
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Vad mysigt ni verkar ha haft det! :) Jag vann ingenting på bingot så i år blir det inget spel för mig förens uppesittarkvällen i december ;) hehe ett litet nyårslöfte. God fortsättning!

Svar: jätte mysigt var det ;) oj oj ett helt år innan du får spela igen ;) God fortsättning till dig med ;)
Emma

2014-01-01 @ 17:16:24
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0