Babyboxar

God morgon kära läsare ;)
Tog en paus från bloggandet i helgen då jag bara njöt av att vara ledig!
 
Men nu är arbetsveckan igång igen.
 
Igår innan jobbet hade jag rätt tråkigt!
Så jag bestämde mig för att hämta ut gratis boxarna
som man får från olika företag när man väntar tillökning.
 
3 boxar fick jag ihop sammanlagt ;)
Och detta var innehållet...
 
Apoteket kronansdroghandel
 
Apoteket apoteksgruppen
 
Babyproffsen
 
En hel del produkter m.m
så det var skoj att hämta ut detta ;)
 
Sen passade jag på att ta en lunch med Veronika och Therese också innan
jag började jobba... Vart Sushi... så gryyyyyymt gott!!!
 
 
 
Idag är det jobb mellan 7:30-14
sen IKEA åt jobbet så blir att  jobba över några timmar idag!
Hoppas ni andra får en bra dag... ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Gravid & Mamma

Nu har jag också beställt dom där boxarna. Ska hämta ut två av dom imorn och den tredje nästa gång vi är i Luleå :D Så kul med lite småtajfs och greja med medans man väntar på bebis :D

Svar: Ja det är så kul ;)
Emma

2014-01-28 @ 12:38:37
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0