.....♥.....

Morgon kaffet har verkligen guld i mun!
Sitter och njuter av min goda kopp kaffe
i min fina kaffe kopp som jag fått av Veronika ♥
 
Idag ska jag hänga med fina vänner - Veronika, Therese och Jonna.
Jag ska få äran att få följa med Veronika till MVC och lyssna på prinsens hjärta!
Ska bli så kul...
När jag väntade Novalie så kommer jag ihåg att jag hade med mig Veronika
och morbror Patrik en gång då de fick lyssna på Novalies hjärta!
 
Först ska vi alla käka frulle i Forum tillsammans ;)
Sen på hemvägen ska vi åka förbi BygOle och hämta mina tapeter som har kommit ;)
Wiiiieeeeee.......
 
Så ser min morgon/förmiddag ut idag...
Hoppas ni alla får en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Ska Veronica också ha bebis? :) Var så längesen jag läste hennes blogg visst är den låst?

Svar: jodå hon e beräknad den 4:e mars ;) ne den är öppen sen ett tag tillbaka! bara in o läs ;)
Emma

2014-01-09 @ 11:34:59
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0