IKEA shopping

Igår vart det en sväng till IKEA med bästaste Verra, Therese och Jonna.
Nu är min shopping på plats och har börjat fyllas...
 
Den här blir bebisens byrå,
Har inte så mycket plats här hemma så byrån får stå i hallen.
Längst ner är babyleksaker, sen filtar!
Nu tvättas bebiskläder för fullt här hemma som sen ska få ta plats i byrån.
men när vi väl får veta vad det blir så måste det rensas då 95% är flick kläder,
3% pojk kläder och sista 2% är naturella...
Ja vi får se hur det blir, men jag tvättar allt iaf ;)
 
 
Bjuder även på en gårdagsen bild på mig!
Magen ser mindre ut på bilden än vad den är i verkligheten tycker jag...
Foto: Godmorgon bulan
 
 
Nu ska jag fixa det sista och sen lämna Novisen på förskolan,
ikväll blir det jobb för min del!
 
Höres...
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev och blir jättebra med den i hallen :-) 💖😜kram

Svar: ja det tror ja med =) <3
Emma

2014-01-31 @ 09:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0