RutinUltraLjud

Ooohhhhh va nervös jag var!
Fick äran att ha med mig både Patrik, mamma och Verra till SÖS
Men det var bara mamma och Patrik
som fick följa med in i rummet när vi skulle göra ultraljudet!
Mitt hjärta gick i högvarv och hela kroppen bara dunkade!
 
Att få se bebis gjorde mig lugn
och ju mer hon visade och sa
att det var bra desto bättre kändes det!
Vi har en frisk och fartfylld bebis i min mage
som INTE ville visa om H*n var en flicka eller pojke,
för benen höll H*n ihop som ett kors hela tiden...
Boxades och rörde sig en hel del
och sparka på min urinblåsa verkade vara en favorit
när jag låg där! (sjuuuukt kissnödig var jag haha)
 
Men det var helt underbart att få se en frisk krabat växa på som den ska.
Sen får vi se om jag kan få ett tillväxtultraljud o då ev se vad det är...
Men det återstår att se ;)
 
Vart även framflyttade 8 dagar.
Så istället för att gå in i vecka 20 imorgon (19+0)
Så gick jag in i vecka 21 (20+0) idag =D
så det var ju lite skoj att få bli framflyttad.
Nu är bebis beräknad 3 juni..
Sen får vi se när H*n vill titta ut!
 
Korset är bebisens ben hehe
Foto: Bebis korsar ihop sina ben hihi ⭐️
 
Foto: En frisk bebis med benen i kors! Vart även framflyttad 8 dagar ;) Bf 3/6-14 ⭐️
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så himla underbart! Längtar så till vårat ul med skräckblandad förtjusning. 13 dagar kvar imorn ;) ❤️

Svar: ja det är verkligen skräckblandad förtjusning.... <3
Emma

2014-01-15 @ 21:24:16
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0