Tapet på väg

I går slog vi tag i saken och åkte och beställde dessa tapeter
och köpte även färg och spackel m.m.
för att få färdigt i vårat sovrum,
kan kännas skönt att det är klart innan bebis kommer!
Så senast fredag trodde dom att vi har tapeten ;)
Jag tror det kommer bli sjukt snyggt och jag riktigt älskar tapeten!
Den är verkligen fin i verkligheten.
Mer glans i den är det också irl!
 
Annars har helgen bara varit lugn.
Umgåtts med Patrik och Novalie...
Shopping har det vart också,
var i forum i torsdags kväll med Verra, Jenny och Denise
Och i fredags mötte jag och Novalie upp Sussie och Theo...
Ännu mer shopping med trevligt sällskap.
 
Vi avslutade helgen med bingolotto och hockey!
 
Jag  vann ytterligare en ny lott till nästa söndag (den får Patrik spela då jag jobbar)
Och sen så vann Finland GULD på jvm....
Sååå kul !
 
Idag börjar jag på nya schemat och min nya avdelning,
ser verkligen fram emot det!
 
På fredag får jag söka skola till Novalie inför hösten,
så det är dags att gå in på jämföraren och kika lite hur det står till på olika skolor m.m.
Men jag vill och önskar verkligen att Novalie får börja på Myrsjöskolan!
men men vi får se hur det går (har hört att chansen inte är så stor)...
 
Oj vilket blandat inlägg detta vart,
blir väll så när man inte skrivit på hela helgen hehe....
 
Nu ska jag och Novalie inta lite frulle i våra magar!
Hörs sen ;)
 
 
 
 
VAD TYCKER NI OM TAPETEN?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det blir nog jätte fint! :-)

Svar: NOG???? hahahahah puss
Emma

2014-01-06 @ 08:30:39
Postat av: Emelie

Snygga!

Svar: tack
Emma

2014-01-06 @ 21:53:50
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0