Tisdag 7 Januari

Morrn morrn gott folk!
 
Huuuaaaa vilken skit natt det har varit inatt.
Jag och Patrik har våran säng just nu i v-rummet då vi håller på att göra om i sovrummet.
Så vi sover där just nu...
Jag låg "innerst" inatt vilket resulterar i att man ligger bredvid elementet,
höll på o svettas ihjäl...
Novalie kom sedan ut till oss för att sova mellan oss,
bara det att hon inte kan somna om,
hon ligger o rör på sig och pustar m.m.
så vid 23:40 är hon på väg in till hennes rum igen
då hon säger att det är för varmt och trång i sängen med oss!
Måtte hon förstå det nästa gång innan hon kommer till våran säng.
Hon börjar bli så stor nu så hon behöver inte sova i våran säng...
Men vissa nätter kommer hon fortfarande till oss och vissa sover hon hela natten i sin säng o i sitt rúm!
 
Ni som har barn,
hur sover era barn om nätterna och hur gamla är dom?
 
Själv flyttade jag mig vidare till soffan då jag inte kunde fortsätta sova i sängen...
 
Patrik gick upp vid 04:30 och jag har hört honom hålla på o fixa sig,
så jag klev upp strax efter 5 då jag ändå inte kunde somna om!
 
Idag väntar ett 7-15 pass
Sen ledig 2 dagar innan ja tar mig an helgen på jobbet...
 
Höres !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0