Vi rymmer...

Godmorgon 😃

Sitter på balkongen just nu 
med min morgonkaffe och 
väntar på att mina 3 älsklingar 
ska vakna här hemma!

Idag rymmer vi hemifrån,
här hemma är det som en 
byggarbetsplats!
Vi håller på o gör om köket
och denna vecka är målarna
här så allt från köket står
i vardagsrummet och det är skitigt
och äckligt överallt
så nu ger vi upp o drar härifrån 👍😃

Vi kommer åka till Malmköping och 
hänga där ett par dagar.

Kl 14 idag har jag tatueringstid
i Eskilstuna.
Ska skriva Isak i nacken under 
Novalies namn ❤️

Hmm finns de nå mer o skriva om?!
Nej, vi njuter för fulla muggar av
att vara lediga tillsammans här hemma.
Och mycket bloggande blir det ju inte 
då vi har annats för oss!
Men nu hann jag med ett inlägg iaf 👍😄

Kram

lite bilder 😎













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0