Bf + 3

God morgon!
Äntligen fredag och heeeeeeeelg ;)
 
Sveriges nationaldag o allt.
Kanske ska fira det med en efterrätt idag eller nått haha.
 
Glömde uppdatera om mvc besöket igår!
 
Magens mått
Nu: v41 (40+1) = mått 37
 
Blodtrycket
Nu: 120/65
 
♥-ljudet
Nu: 136
 
Så allt såg bra ut.
Hade gått upp 3 härliga kilon på bara 1 vecka
men det är vätska, jag e lagom svullen nu kan jag lova... huuuaaaa!
 
 
Om inte bebis bestämmer sig för att titta ut snart.
Så har jag ett ul inbokat på onsdag nästa vecka och sen ytterligare
ett till mvc besök på torsdagen.
Sen är det väll igångsättning som gäller...
Aja hoppas på en självmant bebis som kommer SNARAST!
 
Har faktiskt lite känningar nu,
absolut inte mycket, men mer än va jag haft förut!
Molande "mensvärk" och lite molande värk i svanken.
Men så kan man ju ha i flera dagar - så bäst är väll att inte hoppas för mycket!
 
Ska vi ta en titt på GISSNINGSLISTAN då ;)
och stryka lite...
 
Johanna - 23/5
Nina, Patrik - 27/5
Sussie - 28/5
Mamma - 30/5
Therese L, Enander - 1/6
Pauline, Jennifer - 2/6
Madde, Viktoria - 3/6
MandaCecilia - 4/6
Mamma, Carro B - 5/6
Veronika, Mormor, Carro V - 6/6
Jonna - 7/6
Amanda - 8/6
Jag - 12/6
Therese K - 13/6
 
 
 
Får vi se om Veronika, mormor eller Carro V får rätt idag då ;)
 
Ne dags för lite frukost...
Höres....

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till tre.

Åh min gissning gick inte hem. Hoppas liten snart vill titta ut. Kram.

Svar: jadu här
händer det inte mycket :( Kram
Emma

2014-06-08 @ 16:06:23
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0