Våffeldagen!

God morgon gott folk!
Idag mår jag sååååååå mycket bättre...
Lite hosta  o snuva kvar men idag har jag även kunnat sminka mig
utan att ögonen rinner ;)
Det trista är att Patrik verkar ha blivit smittad,
hoppas han inte blir lika dålig som mig... usch!
 
Idag är det våffeldagen och sen den dagen jag flyttade hemifrån
(för ca 8 år sedan) så har jag aldrig ägt ett eget våffeljärn.
Nu när Novalie förstår en hel del så är det väll dags att börja följa "traditioner"
Så mitt mission idag blir att åka och köpa ett våffeljärn
och servera våfflor till efterrätt här hemma ;)
 
Bebis status!
Bebis rör sig för fullt i min mage.
Imorgon går jag in i v 31...
Tycker veckorna går fort men vi kommer aldrig i mål
- förstår ni hur jag menar? ! haha....
Längtar till den 14 april då det är tillväxt ul o vi får se vår bebis igen
och hoppas på att allt växer och går som det ska! ♥
 
 
Novalie status!
Hon var som sagt hos läkaren igår med Patrik och lyssnade på hjärtat!
Han hörde tydliga blåsljud
(vilket dom gjort hela hennes uppväxt)
men tyckte för våran skull att dom skulle göra ett ul på hennes hjärta
då vi kommer ha mer bakgrund ifall vi skulle åka in
eller någon annan läkare hör det,
då vi kan säga att vi vet att hon har det men det är ingen fara!
Så det blir ett ul på hennes hjärta för våran skull.
Så nu väntar vi på remiss från SÖS!
 
Det var väll en liten update om oss ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en jättefin uppdatering :)💗💗💗kram

Svar: ❤️💕😘
Emma

2014-03-25 @ 08:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0