Älskade vänner & familj

Jag ska verkligen skatta mig själv som lycklig
som har så fina vänner och min älskade familj
som ställer upp för mig och min lilla familj!
 
Bara som i torsdag tex så var det en röd dag,
jag är extremt trött just nu och Novalie får det rätt tråkigt med mig
Så då kom farfar och tog henne hela dagen.
 
Igår var det klämdag och Novalie var hemma,
hennes kära gudmor Veronika hade henne så jag kunde åka till MVC
och sen hem och vila.
 
Nu är Novalie hos farmor och sover och kommer hem senare idag.
Så jag är otroligt tacksam för den hjälp vi får.
 
Sen är jag en sån person som inte tycker om att vara ensam,
speciellt inte nu när jag kan föda när som.
Så nu i helgen har jag ju min stora älskling med mig hela tiden.
Och på måndag när han är åter på jobbet och Novalie ska till förskolan
så kommer min älskade mamma hit och stannar i ca 2 veckor.
Så själv behöver jag inte vara mer tills bebis kommer ;)
 
TACK TILL ER ALLA.
Ni ska bara veta hur mycket jag uppskattar och älskar er.
Sen är ni massa fler som jag uppskattar och älskar också men nu tog jag dessa som exempel ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig också jääääte mycket 💖vill att bebis kommer uuuuttttt. Kram mamma

Svar: <3.... ses på måndag <3
Emma

2014-05-31 @ 10:40:43
Postat av: Caroline - gravid och mamma

Underbart med så hjälpsamma vänner och familj. Man ska verkligen vara rädd om dom ❤️

Svar: Absolut ❤️
Emma

2014-05-31 @ 15:54:53
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0