Bloggtorka

Gått ett par dagar sen jag bloggade sist.
Inte alltid man har lust!
Men nu kommer ett inlägg med lite allt möjligt.
 
Novalie var som sagt febrig och förkyld i slutet på förra veckan,
Så det vart en lugn helg.
Åkte bland annat till IKEA och "boade" in oss ännu mer ;)
Alltid kul med shopping.
Och fika är ju ett måste på IKEA ;)
Annars har det vart en lugn helg.
 
 
Våran älskade man i huset skämde bort mig och Novalie med lite fotmassage/bad.
Jag är så svullen nu till o från och kan inte böja mig ner,
så älsklingen fick fixa mina fötter och Novalie hjälpte till och målade naglarna fina ;)
 
 
Bakat pizzabullar har jag även gett mig in på och dom e ju hur smaskiga som helst,
så nu ligger det ett par påsar i frysen som man kan ta fram som mellis eller nått
om man vill att det ska gå snabbt ;)
 
Ja hörrni det var väll lite smått o gott från dom här dagarna.
 
Var förresten på min "sista" KBT behandling igår innan bebis kommer.
Sen ska jag kontakta henne igen i augusti någon gång och fortsätta.
Så nu är det bara ca 1-2 mvc besök kvar som är inplanerat,
sen borde väl bebis komma ;)
 
Lite mer bilder på min prinsessa ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0