äntligen kommer kvällen=lugnet

Puh vilken fartfylld dag det har varit idag!
hade helst av allt bara legat i soffan hela dagen
men man kan inte bara låta allt förfalla bara för att man mår dåligt?!
Eller???

Aja skit samma,
åkte iaf iväg till skolan imorse med Celina och lilla Julia
sen vidare till Sickla och köpte mig en ny mobil
Det vart den lilla Xperia x10 pro (med tangentbordet)
är rätt så nöjd =) Patrik håller på och leker med den just nu!

Sen åkte vi iaf hemmåt,
hämtade Novalie från dagis vid 11:30
Vidare till SaltsjöBus så Novalie fick leka av sig lite
och jag fick i mig lite lunch.

Sen hem för att vila
Efter att vi vaknade så åkte vi till forum
med min morbror Patrik och kusin Isabella
mötte även upp min karl där =)
Åt middag, kina buffe (riktigt gott)
och sen tog vi bussen hem.
Novalie hade ingen vagn med sig
och var ritkigt duktig och gick själv hela tiden
och satt mestadels stilla på bussen hem.

Mötte sedan upp Elle i Orminge centrum
köpte lite skolböcker utav henne.

Nu är vi ÄNTLIGEN hemma.

Patrik leker som sagt med mobilen
och jag har precis lagt ut min bärbara
dator på blocket.
Vi säljer den för 2000:- och inget prut.
För billigare får man fan inte tag i,
sen får man ju även med en trådlös mus till också.
Och kartongen finns ju även kvar.
Så bättre blir det som sagt inte ;)



Oj så mycket text och massa babbel det vart nu!


Imorgon har jag en del samtal att ringa
men annars är det lugnt.
Så imorgon blir det nog en soffdag för min del.
Eller iaf fram till 15 då jag ska hämta Novalie från dagis.




Kommentarer
Postat av: Emmelist

fullspäckad dag hörru!

2010-08-26 @ 13:08:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

förstår jag :) lugnare idag?

2010-08-26 @ 13:37:35
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0