egentid på morgonkvisten

God morgon alla därute,
hoppas ni sovit bra!

Jag är själv vaken här hemma
medans mina 2 älsklingar ligger och snusar fortfarande.
Sitter med en kopp kaffe och precis kollat igenom
alla mina dagliga bloggar *pust* HA HA

Jaha vad händer idag då?
Joooo... Det blir en liten kryssning
med Eckerö Linjen tillsammans med hela
familjen Pelosio =D
Eller det är samma gäng som var i Bulgarien som ska åka idag
plus min älskade och världens bästa mormor

Min lillebror fyller nämligen år nästa helg
men då har vi ingen möjlighet att fira honom
så därför gör vi detta idag, shoppa lite på båten,
spela en massa och sedan äta god middag tillsammans =)




Vill även TACKA världens underbaraste Karro och Kenta för en super trevlig kräftskiva.
Den var helt underbar och allting var super gott!
Och Karro, du är riktit het i din nya frilla ;) hehehe...




Jag och älskade Novis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0