ingen sovmorgon = mycket kaffe

Ledig idag japp japp =D
Novalie väckte mig strax innan 7 och så sa hon.
 - God morgon mamma, det är skönt att duscha!
hahahahha hon är så roligt!
tror det var från hennes strid mot mig igår då hon inte ville skölja ur håret
och då sa jag att det är faktiskt skönt att duscha.
Då vart hon lite lugnare och märkte nog själv att allt gick mycket smidigare.


Idag vet jag inte alls vad dagen har att vänta!
Men hoppas på att vi kan köpa vagnen idag.
Tror det blir en mörklila =)
Det är ganska snyggt tycker jag.



Jaha vad finns det mer att säga?!
Hmm...
Allt är bra, ingen bråkar med mig och livet rullar på
Ja hörrni, det kan nog inte bli bättre jusst nu!!! =D



Kaffet väntar hörs sen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0