lycka till nu ronja!

Igår kväll kom min kära svägerska över till mig,
våra karlar åkte iväg och fiskade och drack öl.
Vi satt hemma hos mig och snacka ett tag och sen gick vi över till
Semlis för att "ta farväl" av Ronja
som ska flytta ända upp till Härnösand och plugga i 4 år!
Det var jätte trevligt att träffa alla.
Dom skulle sedan vidare till cafe Opera
Och då gick jag och Emely tillbaka hem till mig
och satt och snackade lite och spelade
ett frågekortsspel.
Riktigt mysigt var det...

  
  
  


Måste bara visa kortet som jag och Emely gjorde till Ronja.
Vi gjorde det på datorn och sen printade vi ut på ett foto papper!





HA HA visst var det häftigt =)
Sen fick hon lite "bakis" brustabletter och "bakis" piller utav oss
så hon klarar av resan till Härnösand på söndag!

Lycka till nu gumman ♥




Om ca 1 timme ska vi gå på barnkalas
Älskade lilla Julia har ju redan blitt 1 år gammal ;)
Så just nu väntar vi in våran "brunch"
Pizza express och sen blir det kalas,...


Lillpluttisen =)




Händer hos er idag då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0