matlista

Nu börjar det bli tomt i både kyl och frys igen!
Så jag tänkte sätta mig en stund nu och kolla runt på recept
och göra en matlisat för ca 2 veckors framåt
och sedan göra en handlingslista...
Det är så mycket skönare att bara kunna kolla på lappen
vad det är för middag man ska göra, än att komma hem
från jobbet trött och jävlig,
för att sedan börja tänka på vad man ska äta till middag!

HA HA aja jag tror ni har förstått poängen hehe.
Men om ni vill får ni gärna komma med förslag
och recept till mig =)


Nu vart vi av med katten också.
Svärmor kom och hämate henne.
Kände att vi vart lite irriterade på katten
efter att hon hade skitit inne på Novalies rum idag!!!
inte kul kan jag lova.



Ne nu ska jag sätta igång och leta maträtter!!!



Bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag fick ett till paket från H&M igår måste hämta ut de idag kommer knappt ihåg vad det är i det :)



Du man ser inte kommentarerna man har skrivit de är samma färg på bakgrunden och texten, men de kankse du har sett? Kram

2010-08-20 @ 10:26:35
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0