städar tillsammans med den finaste

Jag coh Novalie bestämde oss för att börja städa här hemma.
Just nu har Novalie en liten russin paus
så då tänkte jag passa på att slänga in ett litet inlägg.
Novalie är verkligen jätte duktg när hon hjälper till.
Hon tar kläder och lägger dom i "smutskorgen"
sen springer hon och lägger sina leksaker i sina lådor.
Vi har även bytt sängkläder =)
Snart ska jag börja dammsuga...
Behövs kan jag lova när man har katt hemma!!!



Jooo en annan sak.
Dom ringde från en fritidsgård ute i Värmdö och sa att dom var intresserade av mig
Så jag ska dit den första september på intervju.
Jag hade ju sökt till en tjänst där,
men eftersom jag ska börja plugga så får det bli timmis jobb istället.
Vilket jag tycker är super bra eftersom det är ungdomar jag vill jobba med.
Och sen att man har en barnskötarutbildning och är utbildad undersköterska
i bagaget är ju bara ett extra plus =D
Så det ser riktigt bra ut för mig just nu.
jag är glad och allt rullar på än så länge =)


Nej nu har lill hjärtat ätit upp sina russin
Pausen är slut.
Vi hörs senareeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ah det lät ju spännande! :)

2010-08-18 @ 16:30:33
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ahaa okej men skönare att fixa eget då =) dom ville att jag skulle praktiser på ett demensboende i flemingsberg/huddinge nånstan där i närheten och från tåget skulle man gå typ 2 kilometer men de sa jag bara tvärr glöm de...

2010-08-18 @ 17:10:23
URL: http://rebeccamammatilltre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0