1 månad av saknad!

Japp det är bara att börja vänja er...
För lite deppigt kommer det att bli i min blogg framöver.
men jag tror ni alla har förståelse!!

Idag är det 1 månad sen som jag fick beskedet att Pappa hade gått bort.
Det gör fortfarande jätte ont i hjärtat för jag har en enorm saknad efter honom.
Fast kontakten mellan honom och mig inte var 100 % så är det ju fortfarande mitt eget kött och blod.

Loggade in på facebook precis och såg en text som SPRITPARTIET hade skrivit!



För varje människa som dricker på ett ohälsosamt vis,
finns det i snitt 4 som mår dåligt av hans/hennes drickande.


Och det stämmer verkligen!



HALVERA KRÖKEN!!!




En sak jag inte kan släppa heller är
när jag pratade med en såkallad "vän"
efter allt som hade hänt...
Och vet ni vad hon säger?!
Jag citerar: - Jag önskar också att min pappa var död!!!
Hur fan kan man säga så???
Skulle det vara till någon jävla tröst eller??????
Nu vet jag iofs inte om det hänt något på det hållet,
men man säger inte så till någon som precis mist sin pappa!

Jag må vara självisk men sånt ville jag inte höra kan jag lova!!!
Aja, trodde jag kunde släppa dom orden jag hörde då,
men tydligen inte!
Jag vart så jävla
CHOCKAD...
Säg gärna till om jag är för hård nu
jag vill veta om det kanske är fel av mig att reagera såhär?!



Nej nu väntar jobbet på mig!
Mer uppdatering senare ;)
Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner
och ta hand om varandra! ♥




Saknar mina tjejer btw!
Snart blir det bulgarien med dom ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Emma Jag vet attt de är mig du menar.. men om du ens visste hälften av vad jag blivit utsatt för skulle du säga exakt samma sak!!!!

Vist att jag kanske uttryckte mig klumpigt i de sammanhanget (Stavas??) men de är så jag önskar..

2010-07-14 @ 21:35:54
URL: http://rebeccamammatilltre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0