Ledig helg

Min lediga helg och jag njuter just nu =D
Nästa vecka blir en mördar arbets vecka men det bli bra ;)
Är endast ledig onsdag annars jobbar jag resten av veckan och helgen
Men sen väntar 2 veckors semester!!!



Igår skulle min Pappa ha fyllt 53 år.
Kändes lite konstigt att inte kunna ringa honom
och gratulera gubben ♥

Idag vet jag inte vad som händer.
Kanske shopping eller något!
Känns skönt att vara hemma med min älskade familj!


Bilder från parken Zoo kommer senare.
Nu ska jag dricka mitt kaffe ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ska alltid ha sista ordet men vet du vad.. jag har inte brytt mig sen du hamnade på dagis nivån.. men lev du ditt "lyckliga" liv så lever jag mitt LYCKLIGA LIV!!!!!!!

2010-07-19 @ 23:19:08
URL: http://rebeccamammatilltre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0