let me say something

oj oj oj vilken gles uppdatering.
Men som ni vet så har jag haft hur mycket som helst att göra
med nytt jobb och min pappas bortgång.

I fredags fick jag ta ledigt av min chef för att fixa inför pappas minnesstund som var igår.
Jag, lillebror Johnny och hans mamma Minna fixade och donade fram till fredag natten,
när vi kom hem till dom sen så tog vi varsit glas Rosé och satte oss på balkongen och pratade en massa minnen
och grät några skvättar!
Efter ett tag så hör jag att någon var uppe därinne och hörde kaffebryggaren sättas igång.
Kollar då på klockan och ser att den var 06:30
HA HA jag och Minna hade suttit uppe HELA NATTEN
Så det var ingen ide att gå och lägga sig
eftersom vi skulle vara på slottet vid 10 tiden igen och göra det sista.
Så det var bara att börja hinka kaffe och göra sig iordning.
Ni kan ju förstå hur trött man var denna lördag (igår alltså).

Minnesstunden började 13:00 och folket började rulla in.
Det var mycket olika folk
men kul att pappa hade så pass många vänner =)
Jag tippar på att det var runt 50 personer sammanlagt.
Och vi hade räknat med 62.
Så det var ju inte alltför många som inte dök upp!

Minnestunden var kanon.
Folk satte sig och åt smörgåstårta
och efter det så satte vi igång bildspelet som alla fick titta på.
Sen vart det kaffe och tårta och folk pratade gamla minnen med varandra!
Det var jätte härligt och se och folk skrattade en massa också!
Är verkligen stolt och nöjd över mig, Johnny och Minna som fixade en så pass avslappnad minnesstund
där folk både kunde skratta och gråta.
Tycker inte alls om när allting känns stelt och jävligt!


PAPPA ÄR NOG RIKTIGT STOLT ÖVER OSS!

Tänkte slänga in lite bilder ifrån minnesstunden och även bildspelet för er som inte sett det.
Vill bara tala om innan ni kollar på bilderna att Urnan kommer att vara med,
vet inte om folk är känsliga för sånt eller så.
Men jag tycker iaf att det är riktigt vackert!!!


Minnesbildspelet ♥























Visst var det fina bilder =)


Jag vill även igen TACKA alla underbara mäniskor som hjälpt till en massa!
Mig själv, lillebror Johnny, Minna, Juha, morbror Patrik, Jaana,
Sari, Ärtan, Savis, Ekrem, Patrik
Tror inte jag har glömt någon nu...
ETT STORT TACK TILL ER!

Älskar er alla ♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad bra det vart verkar det som =)



Jag hoppas att allt känns bättre när det värsta nu är över, tänker på dig <3



Puss puss

2010-07-11 @ 11:01:49
Postat av: jaana

Tack till er!! som gjort det så himla fint igår Kram Jaana <3 <3 <3

2010-07-11 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0