1a December

Och snön lyser med sin frånvaro.
Jaaaa jag vill ha snö, gillar inte snön så mycket men det finns fan inga julkänslor heller.
Fast hela hemmet är julpyntat!
Bara granen som inte kommit upp ännu.

Som sagt så är det första december idag
och det innebär att man får öppna första luckan på julkalender.



Och i den första luckan finner vi:

Ett suddigummi!


Denna kalender köpte Novalies mormor till henne när vi var i Danmark.
Vi båda trodde det var en chokladkalender men ICKE då.
Det var en leksakskalender.
Så det var ju skoj!

Men däremot så tycker jag att det är ett MÅSTE med en chokladkalender,
så jag får nog ta och gå ner till centrum efter jobbet och köpa en till Novalie ;)

Då kan hon ha leksakskalendern på mornarna och öppna när hon vaknar
och sen chokladkalendern på eftermiddagrna ;)
Smart va ! hehe



Nu blir det kaffe och lite bloggläsning !

Kommentarer
Postat av: Jenni

2011-12-01 @ 06:28:35
URL: http://jennisfamilj
Postat av: Jenni

Oj, var lite snabb innan. Vilken cool kalender!



Jo det är nog lite av varje som gör att det känns som det känns. Men angående vikten så googlade jag och man kan tydligen känna att man tappar sin identitet och vet inte vem man är riktigt, därav deppigheten. Hur som, tack för din kommentar!! :) Kram

2011-12-01 @ 06:32:13
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0