Anonym??

Anonym om Söndag:
Det är ju bråkigt i alla områden vart man än bor nu förtiden, det beror ju på människorna som bor där inte området i sig. Det som är fint med Fisksätra är naturen, nära till skogen och nära till både sjö och hav och ändå så nära till stan.



SVAR:
Eftersom du inte skriver vem du är så blir jag tvungen att svara här...
På inlägget som du kommenterade så skrev jag att det finns skit vart man än bor.
Men just Fisksätra för mig är det värsta stället och jag skulle inte kunna tänka mig att bo där igen... ALDRIG!
för mig är det ett skit ställe med mycket konstigt folk (mina åsikter)...
Är det inte droger eller alkohol eller bråk eller inbrott i centrum eller slagsmål på puben så är det skitsnack...
No life människor samlat på ett och samma ställe!
men som sagt, det finns säkert sånt folk i orminge också,
men skillnaden med detta är nu att jag inte beblandat mig med sånt folk här i Orminge...
OCH nu säger jag inte att ALLA människor i fiskis är så...
Men 98% hehe ;)

Och ja fiskis har en fin natur men det är folket som gjort att jag inte vill bo där.
Så nu slutar vi diskutera fiskis ;) hehe.
Har ju trots allt min svärmor där så jag måste ju som sagt dit lite då och då och hälsa på :P

Kommentarer
Postat av: Jenni

Håller med dig! Fattar inte alls hur man kan bo där, usch!!

2011-12-19 @ 18:30:15
URL: http://jennisfamilj.se/
Postat av: Astrid

Ja man ska inte dra alla över en kan va ;)

Svara på din kommentar via min blogg ;)

Kramiz

2011-12-19 @ 22:46:47
URL: http://www.ouidnovis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0