Årets sista inlägg?

Ja det vet man ju aldrig.
kanske inte har tid med dumburken först imorgon
och då är det ju ett nytt ÅR =)


God morgon gott folk,
känner mig hyffsat utvilad trost raketer och finks karaoke.
När jag väl har somnat och sover djupt
så kan ingen väcka mig hehe !


Sitter nu med morgonens kaffe och njuter.
Ska strax bege mig till jobbet och köra ett 7-14 pass.
Idag blir det riktigt gof lunch på jobbet - Oxfile ;)
Mummsssssssss

Tänker faktiskt ha på mig en privat tröja idag när jag jobbar.
Den är svart, guld randig och passar perfekt att fira nyår med ;)
Och det kan vara lite kul för boenderna och inte bara se arbetskläder hela tiden,
utan lite finare kläder också på oss som arbetar där..
RIGHT ;)

Nej nu blir det en morgon cigg och sträcka ut rygggen lite;)

OM vi inte hörs mer idag
så vill jag önska er alla en god fortsättning och GOTT NYTT ÅR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0