Försökte vila men det gick inte...

Ett arbetspass på 7-14 är avklarat idag!
Kom hem strax efter 14 då Novalie låg och vilade
och det var helt lugnt här hemma så jag försökte också passa på och vila,
men man hinner knappt somna först Novalies vaknar,
sen ringer det på mobilen tusen gånger.
Så jag sket i att vila helt enkelt!

Och JA jag vet att man kan stänga av vibratorn m.m.
men nu gjorde jag INTE det!

Bitter Fitta Emma haha

Imorgon är det ett 8-19 pass för mig på jobbet!
har inte jobbat ett sånt pass sen jag började på Sarvträsk,
så imorgon inviger jag mitt allra första långa pass ,)
Men det går nog bra!


Älsklingen står och gör Ceazar sallad till middag
så strax blir det middag och sen Lördagsmys ;) ♥



Drömmer mig bort till varmare länder VARJE DAG!!!

Jag Thailand 2006

Kommentarer
Postat av: Natalie

2011-12-03 @ 17:55:58
URL: http://na
Postat av: Natalie

Hej! :)



Tack för att du tycker om dom! Jag hjälper dig gärna! :) Säg bara hur du vill ha dom så fixar jag det :) behöver mail och lösen till blogg.se också satt jag kan lägga in den :)



/Natalie

2011-12-03 @ 17:57:21
URL: http://nataliepalmsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0