Godmorgoooon =)

Vaknar när klockan ringer 06:00
Helt tyst och ensamt...
Ligger kvar och drar mig 5 min!
Skönt =)

Ett extra pass vart det idag ;)
Slutar 13 och sen ska jag hem och vila
och sen fixa mig.
För ikväll är det Söder som gäller.
Fira min stora älskling som fyller 24 på måndag
Ska bli riktigt gott att käka på restaurang med trevligt sällskap =)

Är helt färdig här hemma nu
sitter bara och väntar på att jag kan börja gå,
måste nog gå lite tidigare då jag har tvättat mina arbetskläder
och ska hämta dom på en annan avdelning innan jag börjar.


Igår vart det en trevlig eftermiddag.
Efter att Novalie hade åkt så kom min mormor hit
och strax efter henne så tittade Anette förbi.
Bjöd de båda på middag och sen åkte vi till Coopen i G-berg och storhandlade.

Sen kom jag och Patrik hem,
packade upp och gluttade lite på "Tomten är far till alla barnen"
sen deckade vi båda fort hehe...


Hoppas ni alla får en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, hur är det att bo i Orminge? Är det stökigt där som i Fisksätra?

2011-12-17 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0