Nu har Novalie åkt!

Han med en snabb kaffe men min kära "far"
innan Novalie började tjata om att dom skulle åka.
Så nu har dom åkt och Novalie va sjuuuukt glad...

Novalie är så rolig...
Jag hade sagt till henne att morfar skulle komma kl 3

Kl kvart i 3 kom Novalie till mig och sa...

- Mamma, nu ser jag att klockan är 3
för pilen visar på 3:an men vart är morfar??

HA HA sötnosen...

Nu ska jag försöka koppla av.
Jag vet ju att hon har det sjuuuukt bra med sin mormor, morfar och morbror.
Och imorgon ska dom fira en mini jul.
Novalie kommer få öppna lite julklappar
och jag vet att en av julklapparna innehåller Pippi huset med alla gubbar.
Hon kommer bli så glad ♥


Jag vet att jag sa att jag verkligen skulle
njuta av ledigheten både idag och imorgon.
Men driftledarna gjorde en chansning och smsade mig
imorse och frågade om jag kunde jobba imorgon 7:30-14
Jag tackade JA eftersom jag ska vara på demensenheten,
där jag trivs riktigt bra och att jag får sluta kl 13.
Så imorgon blir det helt enkelt ett 7:30-13 pass för mig,
sen ska jag börja göra min iordning för fredagens bravader ;)

KUL KUL!


Verra, om du läser detta!
Kom in till söder och öla (vina) med oss ♥


Angående den där Baby born feeding doll så förde jag över pengar till mamma
så hon köpte den i Eskilstuna för den var billigast där.
Så den fick jag idag så ska ta och slå in den.
Novalie tjatar ju om den dockan jämt när hon ser den på BR,s reklamer på tv.
Så nu får hon den ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Tack Emma, det värmer att någon peppar mig.

2011-12-15 @ 15:51:27
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hej, nej jag kan inte tyvärr, ni får klara er utan mig haha

2011-12-15 @ 19:10:45
Postat av: Veronika

Å hon kommer bli så glad den e ju så fin!

2011-12-15 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0