Rastlös är bara förnamnet!

Att börja 14:30 och vara själv hemma mellan 9-14:30 är inte kul.
Hatar att vara själv och blir så jävla rastlös,
så idag hade jag turen med mig att få ett sms från jobbet
och dom undrade om jag kunde börja redan vid 12.
ABSOLUT!!!

Så nu är det inte så många timmar själv innan jag börjar jobba ;)




Novalie skrämde mig här imorse strax inna vi gick till förskolan!
Hon började gråta och sa att hon har jätte ont i fötterna och kan inte gå?!?!?!
Hönsmorsa som jag är började jag trycka på fötterna
och frågade VART hon hade ont och OM det gjorde ont när jag tröck.
Fick ingen direkt respons och då fattade jag.....

Jag - Novalie är det så att du vill åka vagn till förskolan för att du inte orkar gå?

Novalie - Ja

Jag - så du har inte ont i fötterna?

Novalie - nej

Jag - men Novalie, då är det viktigt att du säger att du vill åka vagn
istället för att gå och så får man inte låtsas att man har ont sådär för då blir jag rädd

Novalie - ok, Mamma får jag åka vagn till förskolan?

Vilken liten latmask jag har ♥ ;)

Kommentarer
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Jag gör inga designer. Tycker det är så mycket pill. Men det beror väl kanske på vad du har tänkt dig?

2011-12-12 @ 10:37:30
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0