Firas på Förskolan...

Morrn morrn gott folk...
idag gick jag upp INNAN Novalie
mohaha det händer inte ofta ;)

Idag ska Novalie och Adrian firas på Förskolan
eftersom dom har fyllt år denna månad.
På Novalies nya avdelning så firar dom alla barnen
som fyllt år i t.ex oktober i slutet av oktober.
Så igår gav jag dom hembakade Vanilj Bullar
och själva förskolan bjuder på glass till barnen ;)


Idag är det löning okcså för min del ;)
Så imorgon eller senare idag efter jobbet
så måste jag förbi Forex och växla pengar!
Även slänga av sommardäcken på Kvarnholmen.
Så fullt upp som vanligt hehe!


Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och
sen är det jobb och förskola som gäller ;)

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0