Helt slut och det har ännu inte börjat

Idag fyller som sagt min älskade dotter 3 år.
Och vi hade Faster Malin, Moster Savis
och Farfar Aki på middag idag.
Det vart makaroner/potatismos med köttbullar ;)
Novalie öppnade en massa paket och hade det bara allmänt bra!
Nu är vi alla här hemma helt slut och det känns som
om man somnar vilken sekund som helst,
tänk er då att det här var knappt några gäster,
utan det är ju på lördag som det smäller,
hela tjocka släkten kommer och det blir en massa tårtbakande m.m

PUUHHH...

Men så länge min dotter har det bra och är lycklig så är jag det också ♥


Novalie fick öppna ett paket imorse när hon vaknade


Novalie innan vi skulle till förskolan imorse,
hon ville inte lämna Fluffy hemma själv =(
Men tillslut så bäddade hon ner hunden i sin säng och sa: Jag kommer sen!


Novalie öppnar paket


Lallar runt med det nya paraplyet och SJÄLVKLART Fluffyyyy





Beställde en 6 bitars till idag
Men på LÖRDAG blir det hembakat ;)


Lite tårtkrig hade vi också ;)



Helt underbar dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0