Ikea - Heron City - Toys R us - ÖoB - Värmdö

Woohooo vilken dag det har varit idag.
KUL men fartfylld och det känns nu ;)

Jag, Novalie och Celina drog först till IKEA där vi köpte en ny fåtölj till Novalie
(som hon verkligen älskar) och en hundkorg + vattenskål till Novalies hund Fluffy.
Efter det vart det en fet och god Thailunch på Heron.
Sen lovade jag Novalie att få gå i den STOOOORA leksaksaffären och titta lite
och sen vart det ÖoB för lite skit shopping ;)

Var hemma vid 13 tiden och både jag och Novalie slocknade rätt så snabbt!

Vid 15 tiden klev vi upp,
jag monterade Novalies fåtölj och Novalie låg i sängen och drog sig lite extra,
sen åkte vi och hämtade våran älskade karl i huset från jobbet och åkte direkt ut till Värmdö
där Patrik bytte däck på bilen till vinterdäck och morbror Patrik bjöd på middag!

Nu är vi hemma och Novalie har somnat för natten,
Snart intar vi soffläge här hemma och kollar på Baksmällan 2.


Det är verkligen skönt att vi har vinterdäcken på nu eftersom att vi drar på semster på söndag.
Ska bli så skönt och få komma bort en stund,
funtar verkligen på att stänga av mobilen helt och bara njuta!
Ta promenader och simma varje morgon eftersom vi har bassäng i huset ;)
Men däremot vette fan om den är så pass stor så man kan simma längre sträckor haha!
Aja det märks!

Ne hörrni nu får ni lite bilder på MIN finaste ;)
Sen blir det soffläge!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0