Släkt sällskap hela dagen!

Igår umgicks jag bara med kusin Isabella
och morbror Patrik HELAAAAAAAAA dagen ;)
Åkte och hämtade dom vid 9:30 tiden och sen
åkte vi till forum där Novalie fick klippa sig hos frisören,
GUD så duktig hon var, och helt stilla satt hon också!









Mammas duktiga tjej!




På morgonen innan vi åkte så ville hon räkna lite pengar,
så jag passade på och filma lite ;)





Igår kväll åkte jag och hämtade morbror P igen
och sen drog vi till gymmet i Värmdö och körde på.
Så idag kan jag äta gott och festa med gott samvete MOHAHAHA ;)


Så hörrni, imorgon lär jag vara soffliggandes HELA DAGEN ;)
förutom när Zandra Nussbaumer kommer förbi
med det fina förklädet som hon köpt till mig ;)



LÄCKERT va ;)



Nej nu ska vi börja göra oss iordning,
Novalie ska till förskolan och blir hämtad av sin farmor vid 12 tiden
och jag ska jobba till 14 sen blir det fort hem och duscha och svira om
Och SEN börjar PARTYYYYYYYYYYYYYYYT ;)




LADIES NIGHT HERE WE COME ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0