Sjukstuga här hemma.... IGEN!

Denna månad kan verkligen döpa om sig till Vabbruari (februari)
Känns som att alla är sjuka och det känns som att Novalie är sjuk hela tiden...
 
Som tur är behöver jag inte vabba idag eftersom jag är ledig
men imorgon får Patrik vabba!
 
Novalie är dunderförkyld och hostar jätte mycket
febern är inte hög men ligger runt 37,7
Så nått litet virus har hon ju!
Men men - bara till att ha henne hemma
så hon får kurera sig och bli frisk till nästa vecka!
 
Just nu sitter min skrutt och dricker vanilj te och tittar på barnprogram
 
Själv dricker jag mitt kaffe och ska strax börja göra en matlista
och ev åka och "storhandla".
Kan kännas skönt att ha det gjort då jag jobbar
både lördag och söndag 7:00-20:30
Då hinner jag inte åka och handla ;) hehe
 
 
Igår va det en riktig mysdag med goa vänner...
Jag & Veronika började morgonen med att åka till Bygg Ole
då jag skulle lämna tillbaka tapetpärmen och så beställde och betalade jag tapeterna...
HJÄÄÄÄLP... nu e det gjort :P
Sen åt vi en riktigt god "Brunch" där också.
 
Efter det åkte vi och hämtade Jenny och sen vidare till IKEA.
Alltid lika kul med IKEA,
men jag höll hårt i mina pengar...
De som fick följa med hem var 2 nya toalettsitsar,
2 ihopfällbara stolar och 3 korgar där jag nu förvarar mina smycken.
Och jag kan säga er att våra toalettsitsar innan
(gjorda av riktigt B plast) va så skabbiga så det var väl behövligt med nya =)
 
Sen åkte vi alla hem
och väl hemma så hade Novalies farmor hämtat Novalie
och så stannade hon över på middag.
Trevligt =)
 
Träningen denna vecka har inte vart så bra,
va på gymmet senast i söndags då jag körde ett spinningpass
men däremot känner jag att min kropp verkligen behöver denna vila
Så nya tag nästa vecka och då är alla förhoppningsvis pigga och friska ;)
Det har vart skönt att inte träna då jag spenderat mycket tid men nära och kära
och gjort en massa grejer ;)
 
 
Nehe om man skulle påbörja Matlistan...
Höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0