Det är ingen vanlig dag...

För det är min bästa väns födelsedag
HURRA HURRA HURRA!!!
Grattis älskade Veronika på din dag...
Tyvärr är du ju inte hemma
så jag kan få ge dig en födelsedags kram.
Men jag tänker på dig iaf
och hoppas att du får en kanon bra dag ♥
 

 
Jaha just nu står dagens middag i ugnen och gottar till sig.
Idag blir det kålpudding ;)
Det är ju sååååå gott!
Jag älskar kål...
 
Va på gymmet imorse!
idag vart det:
♦ 15 minuters löpning/intervaller på löpbandet
♦ Cykla 5 km
♦ Plankan
♦ Situps med 6kg boll
♦ Situps upp och ner från en grej man hänger i väggen med
♦ Tränade även "kärlekshandtagen också haha
 
Så om man sammanfattar dagens träning så vart det kondition och mage ;)
 
Åkte sen vidare till Ektorps hemmet och hälsade på min morfar som bor där
och passade även på och säga hej till min svärmor som jobbar där!
 
Sen hem, äta lunch, duscha och vidare för att hämta hem Novalie!
 
Nu har jag som sagt förberett dagens middag
och ska påbörja en matlista
 
Några goda middagstips??? ;)
 

Kommentarer
Postat av: J.Axner

Hur tränar man kärlekshandtagen? :O

Svar: det är en maskin på gymmet.... svårt att förklara ;)
Emma

2013-01-30 @ 11:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0