Ensam

Samlar krafter just nu för ett kvällspass på jobbet (13-20)
Har som sagt vart på gymmet imorse med Verra och Mange.
 
Patrik är på kurs och kommer hem imorgon eftermiddag
och Novalie är på förskolan men blir hämtad av faster Malin och ska sova över där.
Så när jag kommer hem ikväll så är jag ensam...
 
Det värsta jag vet är att vara ensam,
jag pallar inte sånt!
Vet inte vad det är jag blir rädd/orolig för,
men det är mycket tankar och känslor som jag inte pallar att handskas med.
 
Men jag ska jobba hårt ikväll
så jag är helt slut när jag kommer hem,
då lär man nog somna rätt så fort!
 
Sen har jag tagit semester imorgon
och är ledig fredag - lördag - söndag...
 
Känns som att det behövs nu!
 
På fredag är dagen med stort D här.
Att begrava ett barn är fel!
Så jävla FEL!!!!
 
Känns tungt...
Men jag står på mina ben
och finns för min bästa vän och hennes man
ÄLSKAR ER!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mina tankar är hos dig och Veronica med familj. Skickar er allihop en stor kram.

Svar: Tack <3
Emma

2013-01-16 @ 16:32:42
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0