Läkaren har ringt

Glömde skriva om att läkaren ringde idag,
det var inga konstigheter med mina prover,
allt såg normalt ut så det känns ju skönt...
Så då lutar det åt panikångest,
men vi bestämde att vi skulle avvakta! Vilket jag tycker känns bra!!!
Men däremot så tror jag fortfarande att det är min galla,
men eftersom jag inte hade nå besvär när jag va där så blir det ingen remiss för ultraljud på gallan och därför får jag helt enkelt vänta tills det smäller till igen (tyvärr) Aja nu vet ni det också!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kanske ha panikångest över att du är rädd att få ett gallanfall igen? För att det gjorde så himla ont(?)

Svar: Nej det tror jag inte... det gjorde jävligt ont, men rädd att det kommer igen är jag inte... har "tabletter" för det ;)
Emma

2013-01-09 @ 22:12:17
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0