Irriterad

Moooorning sunshines ;)
 
Uppe med tuppen tillsammans med Isak,
eller han ligger i babynestet bredvid mig här i soffan och sover,
men jag är uppe iaf och dricker kaffe.
Patrik och Novalie sover fortfarande.
 
Igår åkte vi som sagt med Eckerö linjen fram o tillbaka till Åland,
shoppade en del och bara tog det lugnt i cafét medans Novalie lekte.
En kanonbra dag tillsammans med min älskade familj.
Och resan gick kanoners tillsammans med Isak,
han var så snäll så ♥
 
Åter till rubriken...
Jag börjar bli "lätt" irriterad nu på målaren som ska måla om vårat kök,
han skulle komma i början av veckan men har ännu inte hört av sig.
När jag ringt så känner jag mig bara tjatig och han svarar bara,
jag har inte glömt bort dig men det är lite mycket just nu.
Men då behöver han inte säga att han kommer en viss dag
men sen inte håller det.
Nu har vi vart utan köksbord + tömt hela köket sen i söndags.
Just för att han skulle komma i början av veckan,
vi lever i ett kaos här hemma med hela köket i vardagsrummet.
Nu vågar jag inte ringa mer till honom då jag känner mig grymt tjatig,
men samtidigt blir jag så lack!!!
ska jag måla själv, ska jag ringa, ska jag anlita någon annan?!...
Gaaaaahhhh blir tokig på det här!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Har du anlitat en målarfirma? Vet inte hur deras semester ser ut men efter i dag så brukar nästan alla företag ta semester, den sk industrisemestern.. Men hoppas att han kommer snart så ni slipper leva i kaos :-(

Svar: Ja det är en målarfirma, men han har ju sagt att han ska komma ?!
Emma

2014-07-04 @ 07:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0